Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
31 Mar

Regina albă

Publié par liniadefuga

REGINA-ALBA

 

Regina albă doarme. Umbra s-a așternut peste regatul ei.

E regină autodeclarată de ceva timp. Da, într-o dimineață s-a trezit și s-a autodeclarat Regină, cei din jurul ei au crezut-o, nu au avut timp să se gândească, pe nepregatite au devenit supuși,  oricum, sunt născuți și obișnuiți să fie supuși. Pentru a fi regină este nevoie de curaj - poate că e nevoie și de alte lucruri, dar în primul rând de curaj.

Cineva repetă: “să nu vă fie frică !”. Asta-i pentru toți, dar cred că e greu să înțelegi, cum adică “să nu vă fie frică !”?

Regina albă are curaj. A fost odată inconștientă, știa că există un joc, îi știa numele și câteva reguli. A intrat în joc, suficient să spună - sunt regină, am valoarea unei regine! Un murmur de admirație, cât…. cât… cât curaj, atât de tânără și e regină. Sigur, dacă ea vrea să fie regină, acceptam. Se știu mulți care să se trezească dimineața și să spună: am curaj, am valoare? Supușilor fie nu le trece prin minte, fie frica îi înăbușă, le-ntunecă privirea și se trezesc aliniindu-se. Ordine!. 

E bine să fii supus, e bine să-ți știi locul, pătratul acesta negru este al meu, dă-te mai încolo, sunt supus și am un loc - poate ca mâine, sau știu și eu peste cât timp, voi tânji la pătratul alb din dreapta, da' asta va fi mâine.

Regina albă acum doarme. De ceva timp este conștientă, și un nebun a auzit-o spunând “nu am curaj !”  Nu trebuia să audă un supus aceasta, dar da, sunt mulți nebuni care trag cu urechea. În pătratul negru se întreabă nebunul, ce înseamnă “să nu vă fie frică !”

Se pregatește o noua partidă. Regulile sunt aceleași. Cine se trezește poate spune...

 

 

 

 

 

 

 

 

In noul JOC FARA REGULI

Regina intra fara frica,

Mister D.despre Ea spunea

Ca ar fi un dictator.

 

 

 Aici e un text preluat de pe vechiul blog, dupa cum ai vazut. Blogspot nu-mi ofera un design care sa imi convina.

OverBlog are motoarele putin intepenite, insa terenul este cunoscut...

Sa-mi fac griji ca poti intra usor in adresele mele de e-mail?

 

 

 

 

 

           Thousand SMILES for CLIFFORD!

 

À propos

MIHAELA BRUMAR / grafică / pictură / Asamblaj FotoColaj